reklama

Slobodné mamičky.

Pred rokmi som sa dobrovoľne stala „Slobodnou matkou“. Mala som vlastný byt, vlastný príjem, nebola som na nikoho odkázaná. Narodil sa mi môj Maťo a ja som zo zvedavosti čakala, či mi niekto bude dávať najavo, že som čosi menej, že som, ach jaj, slobodná mamička. Nič sa nedialo. Zdalo sa, že naša spoločnosť už dospela k  poznaniu, že nie sme nakazené chlerou ani nijakou inou infekciou. Potešujúca informácia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

A tak som si spokojne nažívala, až kým som sa jedného pekného dňa nezoznámila s istou pani Jankou. Pani Janka bola sestrička z novorodeneckého oddelenia v istom meste. Reč prišla na vybavenie nemocníc a na veci, ktoré ich pôrodnica poskytuje, či neposkytuje mamičkám. Povedala mi: „Veľa vecí sa nám z oddelenia stráca. To slobodné matere všetko poberú!“ V tom sa zasekla, uvedomila si, že aj ja som „slobodná mater“. Neviem, či zamrazilo viac mňa, alebo ju. Takže, predsa len sme iné. Sme nakazené infekciami, zlodejstvom a inými pliagami. Vychovávame svoje deti bez oštemplovaného kusu papiera na manžela! Hrôza! Takže, suma sumárum: keď som slobodná a stala som sa matkou, som automaticky sociálny prípad. Keď som sociálny prípad, som zlodejka. Krása…

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď mi predstavovali novú spolužiačku v jazykovke, povedali mi: „Je to slobodná mamička“. (Asi zabudli, že aj ja ňou som) Nepovedali, že je to šikovná študentka, ani že je štíhla čiernovláska, ani že je trénerka jogy. Ona bola hrozná! Bola desivá! Bola „Slobodná mamička"! Univerzálna značka stratených prípadov.

P.S. V lete som sa nakoniec predsa len vydala. (Princ sa dostavil, bieleho koňa nemal.) Tak, slobodná mamička je už konečne „na poriadku“. Pýtam sa ťa však, národ môj, prečo mi teraz nikto nepovie: „vydatá mamička“??? 

Silvia Králová

Silvia Králová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zvedavá feministka so zmyslom pre spravodlivoať, čierny humor, fair-play a všetky dobré veci v živote. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu